10 ANYS

Fundació guifi·net

Enguany la Fundació guifi·net fa 10 anys i tenim ganes de celebrar-ho amb tots i totes vosaltres!!!

És per això que us emplacem a participar als actes de celebració dels pròxims DIVENDRES 13 i DISSABTE 14 de juliol a la Sala de Cultura del Mas l'Esperança (Ajuntament de Gurb).

Divendres 13 de juliol, a les 12:30h hi ha prevista una ponència de difusió del projecte de guifi.net i els models de participació amb les administracions, destinada a ajuntament i administracions comarcals. Sota el títol  "10 anys de fundació guifi.net, 10 anys de col·laboració i experiències compartides. El paper de les administracions locals i comarcals en l'impuls de la xarxa oberta, lliure i neutral" Ramon Roca, president de la Fundació, exposarà el model de guifi.net, al costat de Francesc Canalias, director del Consorci SIGMA i impulsor del projecte XAFOGAR, i Carles Banús, alcalde de Tavèrnoles i Conseller de TIC al Consell Comarcal d'Osona, qui donaran la seva experiència com a administracions amb guifi.net. La benvinguda de l'acte serà a càrrec de Joan Roca, alcalde de Gurb i president del Consell Comarcal d'Osona.

D'altra banda, dissabte 14 de juliol, a partir de les 17.00h se celebrarà l'aniversari amb la comunitat i s'han previst actividats obertes a tota la ciutadania per acostar el món de l'economia social i solidària i les tecnologies a tothom. La primera ponència versarà sobre  "L'economia social i solidària i els models de procomú a Catalunya" en la qual hi intervindran membres de la Fundació guifi.net i David Gómez com a representant de la comissió del Procomú de la XES i promotor de FemProcomuns. A partir de les 19.00h hi ha programada una segona ponència titulada "Drets digitals: El nou Reglament General de Protecció de Dades i la privacitat a les xarxes"a càrrec de l'advocat Josep Jover i la periodista experta en ciberseguretat Mercè Molist. Finalment, l'acte clourà amb un petit concert de música en directe, un aperitiu i el sorteig entre els assistents d'una caixa-regal.

Odoo CMS - una imagen grande