Biennale Internationale Design

Saint Étienne (Loire, Frantzia)

Saint Étienne (Loira, Frantzia) hiriko biztanleen bi urtean behin ospatzen du Biennale Internationale Desing, hilabete batez luzatzen den erakusketa bat, lantalde industriala, kulturala eta ekonomikoa erakusten dituena lurraldean dauden aukera alternatiboak ezagutarazteko helburua duena eta hiriak eta herriak parte-hartzaileagoak egiteko laguntzen dutenak.

Aurten azokan hainbat hitzaldi eta eztabaida antolatu dira, hirigintza lokalaren parte-hartze demokratiarraren baldintzak eta hiri-bien komunen eraikuntzan inguruan.

És en aquest espai, concretament demà divendres 12 d’abril a les 14:30h (Le théâtre de la Platine de Saint-Étienne), on la Fundació guifi·net participarà en un debat sobre Infraestructures com a bé comú.

Debatera honetan parte hartuko dute ere:

- Net Hood-eko bi kide: Laburpen gabe-laneko erakunde bat da, ikerketa, hezkuntza eta ekintza interdiziplinaletan parte hartzen dutena, Do-It-Yourself tresna eta metodologiak erabiliz, tokiko eragileei sare bat sortzeko eta elkartasuna emateko laguntzen die.

- Interneteko Sarbide Hornitzaileen Federazioaren presidentea.

Proiektua hedatuz, komunen sare bat eginez.

Text d'Odoo i bloc d'imatge
Sistema de donacions
Dokumentu informatiboa Fundazioarekin parte hartzeaz