Tipo Donación

Importe Donación

Participa

Fes una donació

Transforma el model de telecomunicacions i millora l'accés a Internet.

Les donacions tenen incentius fiscals.

Les recull i gestiona per al projectes la Fundació privada per a la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral, guifi.net,

Escoles Antigues CD3210, Gurb, 08503, G64918212,

T. 621 201 884 i correu fundacio@guifi.net

Registro de fundaciones de la Generalitat de Catalunya, número 2550

ONG sense ànim de lucre, d'interès general acollida a la Llei 49/2002, de règim fiscal de les entitats sense finalitats lucratives i dels incentius fiscals al mecenatge.

Les donacions són irrevocables, pures i simples.

Los datos personales proporcionados los trataremos de acuerdo con el Reglamento General de Protección de Datos y se incorporarán a la base de datos de nuestra Fundación que se encuentra dentro del Espacio Económico Europeo. Las personas interesadas tienen derecho a solicitar a la persona responsable del tratamiento el acceso a sus datos, su rectificación o supresión, o la limitación de su tratamiento, y a oponerse al tratamiento, así como el derecho a la portabilidad de sus datos. Si desea ejercer alguno de los derechos listados, escriba a fundacio@guifi.net. Para más información consultar las declaracions i polítiques de no discriminació i la  privacitat i protecció de dades personals.

Beneficis dels incentius fiscals de la Llei 49/2002 de Règim Fiscal de les entitats sense afany de lucre i d'incentius al mecenatge

Odoo CMS - una imatge gran