Sol·licitud prèvia

Al rebre la teva sol·litud, ens posarem en contacte amb tu per correu electrònic.

En compliment de la Llei de Protecció de Dades de Caràcter Personal, us informem que les dades de caràcter personal recollides mitjançant la complementació d'aquest formulari seran tractades i quedaran incorporades en els fitxers de la Fundació guifi.net, amb la finalitat de donar compliment a les necessitats relatives a la gestió del personal. Tanmateix, us informem que podeu exercitar els drets d'accès, rectificació, cancel·lació i oposició a l'adreça Fundació guifi.net carrer Jaume I, el Conqueridor, 3, 4t. 1a., 08500 de Vic, mitjançant comunicació escrita i fotocòpia del DNI indicant la referència LOPD Voluntariat.