Fes-te voluntari

1r. Sol·licitud prèvia

Omplint i enviant les teves dades mitjançant el formulari sabrem que ets una persona interessada a ser voluntària. T'esperem!

2n. Informació o entrevista personal

Volem que tinguis informació general sobre la Fundació i les activitats que fem. Alhora podrem valorar conjuntament les possibilitats de col·laboració segons la motivació, perfil i disponibilitat personal i relacionar-ho amb les necessitats de la nostra entitat.

3r. Formació Bàsica del Voluntariat

Arribat a aquest punt, podràs decidir amb coneixement de la nostra entitat si vols continuar amb la incorporació com a persona voluntària de la Fundació guifi.net

Si vols continuar, serà necessària una formació sobre la nostra organització, això t'ajudarà a conèixer bé l'entitat, d'on venim, què fem i cap on anem.

Aquesta formació bàsica finalitza amb un qüestionari per demostrar que tens coneixement de les bases que ens mouen i, per tant, pots ser un dels nostres voluntaris i voluntàries.