Sare mankomunatua

Herri ondasunekoa den telekomunikazio-azpiegitura da

Sarea hainbat eragileren laguntzarekin garatzen da, erabiltzaile izan nahi duten pertsona guztiak baldintza beretan egotea ahalbidetuz. Gizarte-ekintzarako eta inklusiorako oinarrizko tresna den aldetik, Interneterako sarbidea izateko giza eskubidea defendatzen dugu. Halaber, gure sareak beti sustatuko du ekonomia soziala, solidarioa eta kolaboratiboa. Gainera, informazioaren eta komunikazioaren gizartea garatzen du.

Nola finantzatzen da?

Proiektua gauzatzeko beharrezkoa den inbertsioa hainbat bidetatik lortzen da: Fundazioaren dirua, Udalarena, Europako Inbertsio Funtsak, kreditu pribatuak, herritarren dohaintzak eta hileko linea-kuotaren kostua..

¿Cómo puedo reducir el precio?

Te damos la opción de eliminar el concepto de “cuota de línea” de tu recibo mensual.  De ese modo tu tarifa se verá notablemente reducida al no incluir este concepto. Puedes hacerlo contribuyendo a la financiación del proyecto mediante una aportación a la Fundación Guifi.net.

Maiz egindako galdera gehiago

Zalantzak dituzu?

Jar zaitek gurekin harremanetan fundacio@guifi.net.

Formulario