Reunió conjunta dels participants de guifi·net

Operadors, associacions, voluntaris i Fundació

Lloc: Antigues Escoles de Gurb.

Divendres 25 de gener de 2019, aproximadament una quarantena de persones participants de l'ecosistema guifi·net vam reunir-nos gairebé quatre hores. En el transcurs de la reunió s'hi van discutir i debatre diferents conceptes i punts sobre el model actual de Comuns. Des de la Fundació considerem que aquests espais de trobada entre els diferents participants de la comunitat fomenten i enriqueixen aquesta com també el propi Model de Comuns, ja que són qui el fan mantenir viu.

També volem celebrar i agrair a les persones assistents pel bon funcionament de la reunió com també el debat enriquidor que vam generar. Ens veiem dissabte 16 de febrer a les Antigues Escoles on tindrà lloc la següent reunió per seguir debatent i per seguir enfortint la Xarxa.

Text d'Odoo i bloc d'imatge
Comparteix la notícia a