15 anys del projecte guifi·net

Impulsant una xarxa de telecomunicacions mancomunada, oberta, lliure i neutral

Avui dia 15 de maig de 2019 el projecte guifi· net està d'enhorabona. Fa 15 anys que es van produir els primers enllaços (Radioenllaç) de la xarxa de comuns de guifi·net a la comarca d'Osona:

Gurb - Vic - Santa Eugènia de Berga i Calldetenes

El projecte no ha parat de créixer des d'aquell dia, tant en nombre de persones connectades a través de la xarxa mancomunada, com voluntaris, empreses operadores que ofereixen serveis d'accés a usuaris finals, associacions de veïns o ajuntaments que firmen convenis de col·laboració amb la Fundació guifi·net per promoure desplegaments de xarxa, ja sigui a través de radioenllaç o fibra òptica.

Celebrem, doncs, que gràcies a totes aquestes persones el projecte continua més viu que mai!

Gràcies, gràcies i moltes gràcies!

#fentxarxadecomuns

#SalutAmorXarxa

Consulta la nostra pàgina web i informa't de qui som, què fem, com participar en el projecte o buscar cobertura!

Text d'Odoo i bloc d'imatge
Comparteix la notícia a