OFERTA DE TRABAJO

A la fundación estamos buscando Responsable Jurídico

DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL:

Busquem una persona amb coneixements legals per a coordinar els permisos administratius, els contractes i l’estratègia de defensa jurídica del model de telecomunicacions de la Fundació guifi.net.

Tasques:

• Tramitació d’expedients administratius.

• Elaboració i revisió de convenis de col·laboració i contractes amb empreses col·laboradores, associacions i administracions públiques.

• Redacció d’informes jurídics relacionats amb l’activitat de la fundació guifi.net i disseny de l’encaix jurídic del projecte.

• Coordinació de l’estratègia jurídica de defensa del model de telecomunicacions de guifi.net.

• Coordinació amb l’equip de comunicació de la fundació per a la posada en marxa de campanyes d’incidència política.

ES REQUEREIX:

Formació:

• Grau o llicenciatura en Dret. Coneixements preferiblement en l’àmbit del Dret Administratiu i Civil/Mercantil

Competències:

• Flexibilitat i adaptació constant al canvi

• Iniciativa

• Capacitat comunicativa

• Tolerància a la pressió

• Ètica i compromís

Idiomes:

• Català

• Castellà