La Rosa Argelaguet

Ferma entusiasta del projecte guifi·net

Impulsora de l'actual xarxa de fibra òptica a Sallent

Odoo CMS - Imatge simple flotant

Era directora de la UPC de Manresa i regidora a l'Ajuntament de Sallent, és com a regidora a Sallent quan la Rosa Argelaguet va conèixer el projecte guifi·net i quan, amb suport del voluntariat, tècnics i de la nostra entitat, va ser una de les principals i fermes impulsores de guifi·net a Sallent.

Als inicis del projecte guifi·net a Sallent va estar interessada en els desplegaments de la xarxa sense fils a Cabrianes, Cornet i Sallent i la feina feta al municipi va permetre assolir èxits en l'objectiu que tothom pogués tenir accés a Internet. I, la millora de la xarxa al municipi de Sallent va provocar que des del municipi es facilités la possibilitat de millora de l'accés a Internet a altres indrets del Bages.

Va ser amb la seva empenta i compromís que la Fundació guifi·net va posar en funcionament a Cabrianes i Sallent el primer punt d'accés amb fibra òptica de guifi·net al Bages. Aquest primer nus de connexió amb fibra òptica a Cabrianes i Sallent va ser i és punta de llança de l'actual xarxa de fibra òptica guifi·net desplegada a diversos municipis de la comarca del Bages, xarxa de telecomunicacions Oberta, Lliure i Neutral que utilitzen milers de persones cada dia i on hi ofereixen serveis diversos operadors de telecomunicacions.

Compartir projecte, intercanviar idees i visions amb la Rosa ha sigut un luxe perquè era una persona ferma en els seus ideals i compromesa amb el territori, les persones i amb la xarxa de telecomunicacions guifi·net com a bé comú per a la millora de l'accés a Internet de totes les persones.

Et trobem a faltar!

Comparteix la notícia a