Documentació

Diversos documents referents a l'activitat de la Fundació guifi·net es recullen a l'apartat Documentació.

Imatge gràfica

Trobareu diversos recursos (logos, imatges, etc.) disponibles per a la seva descàrrega, tant del projecte guifi·net com de la Fundació guifi·net, a l'apartat Imatge gràfica.

Grups de treball

Els grups de treball són la forma d'organització de conjunts de persones físiques o jurídiques per participar activament en algun dels projectes de guifi·net o de la Fundació guifi·net.

Podeu llegir més sobre el tema a l'apartat Grups de treball.

Operadors i proveïdors

La Fundació guifi·net manté acords de col·laboració i convenis amb diferents empreses, professionals i associacions que actuen com a operadors de xarxa i proveïdors de serveis.

Podeu trobar el llistat d'empreses, professionals i associacions col·laboradors a l'apartat Operadors i proveïdors.

Serveis jurídics

La Fundació guifi·net manté acords de col·laboració i convenis amb diferents empreses i professionals de l'àmbit jurídic.

Podeu trobar el llistat d'empreses i professionals a l'apartat Serveis Jurídics.