Operadors i proveïdors

La Fundació guifi·net manté acords de col·laboració i convenis amb diferents empreses, professionals i associacions que actuen com a operadors de xarxa i proveïdors.

Els operadors i proveïdors de guifi·net col·laboren i cooperen per desenvolupar i mantenir una xarxa de telecomunicacions de comuns, un recurs mancomunat. Alhora, sobre aquesta infraestructura, duen a terme una activitat econòmica i competeixen per oferir als usuaris finals -siguin particulars o empresarials- el millor servei de telecomunicacions amb diferents preus, característiques, nivells de servei, etc. La Fundació guifi·net no ofereix serveis de telecomunicacions a usuaris finals.

Addicionalment, els clients dels operadors i proveïdors que mantenen un conveni de col·laboració amb la Fundació guifi·net esdevenen mecenes de la Xarxa de Comuns, que és un bé públic.

Aquesta és la llista (incompleta) d'operadors i proveïdors que ofereixen els seus serveis a través de guifi·net i mantenen un conveni de col·laboració amb la Fundació guifi·net:

Si sou un operador o proveïdor i teniu el conveni de col·laboració signat, contacteu amb la Fundació per incloure-us en aquest llistat.