Amics i mecenes

Amb la teva ajuda aconseguim incidir en la transformació de les xarxes de telecomunicacions i l'accés a Internet com a dret humà.

Ets un amic o amiga de la Fundació?
Tots podem ser-ne mecenes
Ens hi ajudes?

En compliment de la Llei de Protecció de Dades de Caràcter Personal, us informem que les dades de caràcter personal recollides mitjançant la complementació d'aquest formulari seran tractades i quedaran incorporades en els fitxers de la Fundació guifi.net, amb la finalitat de donar compliment a les necessitats relatives a la gestió del personal. Tanmateix, us informem que podeu exercitar els drets d'accès, rectificació, cancel·lació i oposició a l'adreça Fundació guifi.net carrer Jaume I, el Conqueridor, 3, 4t. 1a., 08500 de Vic, mitjançant comunicació escrita i fotocòpia del DNI indicant la referència LOPD Soci.