Proposta de mínims sobre Internet per als programes electorals dels partits polítics

11/20/2017
Atesa la evident importància que té Internet en qualsevol àmbit i ateses les conseqüències que se’n poden derivar quan es passa per alt, des de la Fundació Privada per a la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral guifi·net volem ajudar fent una proposta agnòstica del que creiem que ha de ser un posicionament de mínims de qualsevol partit polític en el seu programa electoral.

Es tracta d'una proposta de mínims pensada perquè pugui ser adoptada per tots els partits polítics independentment de la seva orientació. Des de la Fundació ens posem a la disposició de qui vulgui qualsevol aclariment.

Podeu llegir el document que hem fet arribar a tots els partits polítics que concorren a les eleccions del 21 de desembre en aquest enllaç i l'entrada com a recurs de la Fundació en aquest enllaç.

Categories: Català