La Fundació guifi.net se suma a l'aturada de país per rebutjar la violència exercida l'1 d'octubre per la guàrdia civil i la policia nacional contra els ciutadans i ciutadanes de Catalunya

10/2/2017

Amb motiu dels episodis de violència injustificada i injustificable exercida l'1 d'octubre per la guàrdia civil i la policia nacional, manifestem el nostre rebuig, la nostra indignació i la nostra condemna més enèrgica.

Creiem que l'ús de la força contra els ciutadans i ciutadanes és intolerable en democràcia i que la violència –per definició-- no pot ser mai proporcionada.

Més enllà de les diverses posicions polítiques de totes les persones, reiterem que l'única via possible en qualsevol conflicte és el diàleg i no ens cansarem de reivindicar-lo com a única arma legítima en democràcia.

Per tot això, la Fundació guifi.net es suma a l'aturada de país prevista per al dia 3 d'octubre.

Categories: Català